Jump to content
Vari-Lite Controls Support Forum

All Activity

This stream auto-updates

  1. Past hour
  2. आप Hotstar के ग्राहक सेवा नंबर 0-7749913361 पर कॉल करके भी अपनी शिकायत दर्ज कर सकते हैं कंपनी के पास WhatsApp सहायता के लिए एक समर्पित ईमेल पता भी है:07749~913371
  3. आप Hotstar के ग्राहक सेवा नंबर 0-7749913361 पर कॉल करके भी अपनी शिकायत दर्ज कर सकते हैं कंपनी के पास WhatsApp सहायता के लिए एक समर्पित ईमेल पता भी है:07749~913371
  4. आप Hotstar के ग्राहक सेवा नंबर 0-7749913361 पर कॉल करके भी अपनी शिकायत दर्ज कर सकते हैं कंपनी के पास WhatsApp सहायता के लिए एक समर्पित ईमेल पता भी है:07749~913371
  5. कुकू एफएम की वेबसाइट पर जाकर उनके ग्राहक सेवा +91↘77499↙13371 → संपर्क का विकल्प देखें। वहां पर आप ईमेल या Whats___app (07749~91~3371) के माध्यम से अपनी शिकायत दर्ज कर सकते हैं।
  6. कुकू एफएम की वेबसाइट पर जाकर उनके ग्राहक सेवा +91↘77499↙13371 → संपर्क का विकल्प देखें। वहां पर आप ईमेल या Whats___app (07749~91~3371) के माध्यम से अपनी शिकायत दर्ज कर सकते हैं।
  7. आप Hotstar के ग्राहक सेवा नंबर 0-7749913361 पर कॉल करके भी अपनी शिकायत दर्ज कर सकते हैं कंपनी के पास WhatsApp सहायता के लिए एक समर्पित ईमेल पता भी है:07749~913371
  8. आप Hotstar के ग्राहक सेवा नंबर 0-7749913361 पर कॉल करके भी अपनी शिकायत दर्ज कर सकते हैं कंपनी के पास WhatsApp सहायता के लिए एक समर्पित ईमेल पता भी है:07749~913371
  9. आप Hotstar के ग्राहक सेवा नंबर 0-7749913361 पर कॉल करके भी अपनी शिकायत दर्ज कर सकते हैं कंपनी के पास WhatsApp सहायता के लिए एक समर्पित ईमेल पता भी है:07749~913371
  10. आप Hotstar के ग्राहक सेवा नंबर 0-7749913361 पर कॉल करके भी अपनी शिकायत दर्ज कर सकते हैं कंपनी के पास WhatsApp सहायता के लिए एक समर्पित ईमेल पता भी है:07749~913371
  11. आप Hotstar के ग्राहक सेवा नंबर 0-7749913361 पर कॉल करके भी अपनी शिकायत दर्ज कर सकते हैं कंपनी के पास WhatsApp सहायता के लिए एक समर्पित ईमेल पता भी है:07749~913371
  12. आप Hotstar के ग्राहक सेवा नंबर 0-7749913361 पर कॉल करके भी अपनी शिकायत दर्ज कर सकते हैं कंपनी के पास WhatsApp सहायता के लिए एक समर्पित ईमेल पता भी है:07749~913371
  13. कुकू एफएम की वेबसाइट पर जाकर उनके ग्राहक सेवा +91↘77499↙13371 → संपर्क का विकल्प देखें। वहां पर आप ईमेल या Whats___app (07749~91~3371) के माध्यम से अपनी शिकायत दर्ज कर सकते हैं।
  14. कुकू एफएम की वेबसाइट पर जाकर उनके ग्राहक सेवा +91↘77499↙13371 → संपर्क का विकल्प देखें। वहां पर आप ईमेल या Whats___app (07749~91~3371) के माध्यम से अपनी शिकायत दर्ज कर सकते हैं।
  15. कुकू एफएम की वेबसाइट पर जाकर उनके ग्राहक सेवा +91↘77499↙13371 → संपर्क का विकल्प देखें। वहां पर आप ईमेल या Whats___app (07749~91~3371) के माध्यम से अपनी शिकायत दर्ज कर सकते हैं।
  16. कुकू एफएम की वेबसाइट पर जाकर उनके ग्राहक सेवा +91↘77499↙13371 → संपर्क का विकल्प देखें। वहां पर आप ईमेल या Whats___app (07749~91~3371) के माध्यम से अपनी शिकायत दर्ज कर सकते हैं।
  17. कुकू एफएम की वेबसाइट पर जाकर उनके ग्राहक सेवा +91↘77499↙13371 → संपर्क का विकल्प देखें। वहां पर आप ईमेल या Whats___app (07749~91~3371) के माध्यम से अपनी शिकायत दर्ज कर सकते हैं।
  18. कुकू एफएम की वेबसाइट पर जाकर उनके ग्राहक सेवा +91↘77499↙13371 → संपर्क का विकल्प देखें। वहां पर आप ईमेल या Whats___app (07749~91~3371) के माध्यम से अपनी शिकायत दर्ज कर सकते हैं।
  19. कुकू एफएम की वेबसाइट पर जाकर उनके ग्राहक सेवा +91↘77499↙13371 → संपर्क का विकल्प देखें। वहां पर आप ईमेल या Whats___app (07749~91~3371) के माध्यम से अपनी शिकायत दर्ज कर सकते हैं।
  20. कुकू एफएम की वेबसाइट पर जाकर उनके ग्राहक सेवा +91↘77499↙13371 → संपर्क का विकल्प देखें। वहां पर आप ईमेल या Whats___app (07749~91~3371) के माध्यम से अपनी शिकायत दर्ज कर सकते हैं।
  21. Yesterday
  22. Just to check, did you run the cue first and then apply the recipe?
  23. @Worcester RGSTech can you upload your showfile then maybe one of us can have a play in Phantom. I’m not sure what the HEIC file you uploaded above is, my iPhone doesn’t recognise it.
  24. @kgallen I tried following your instructions, but so far with no success. The Solution does not appear to show 'SmartTag' in the options box, just 'Clear Tagging' It seems to make no difference whether I click the 'Effects Pallete 1 No Effect' box. Cue Only should make no difference in that in the first instance I just want to stop the effect in 1 Cue. ( the desk is currently running in Cue Only mode although that may change)Does SmartTag only appear when using Tracking ? IMG_0550.HEIC
  25. ETA if my instructions are not clear, Edward documented the process in this paragraph (although again for FLX series). As he says, you might need to Track Forward, depending on where your cue is programmed/when you do the Update process:
  26. Thank you for your answers 🙂 For the moment, I disable the move on dark on all buggy playbacks and it is quite stable. I have already made myself comfortable with the 4 playback/channel pages, so i will just wait new versions and make move myself on dark. I edited post my google like for the dumpfile (too heavy to upload to the forum). Best regards, Alexandre
  27. I've got "form" for crashing FLX across more than one version of ZerOS. Not been able to find a way to force it to crash and neither have support so my ticket (ZOS-12410) is still outstanding. I updated one of my desks to v8 a few weeks back to create a new showfile for a venue I've started working at but had a crash on that so I took the desk back and started again. My crashes have all seemed to relate to the desk being busy with lots going on (effects and a chase running plus playbacks being flashed and lots of OSC messages). Buffer overruns and processor overloads have, apparently, been ruled out by support. That said, I've also had crashes where the desk was in a static state for a long time (hours). I have two desks, both seem to be affected. The fact that your issue seems to be repeatable gives some hope that it will give support more to go on. Fingers crossed 🤞.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.